JAK ZWALCZYĆ CELLULIT - DOMOWE SPOSOBY I PRODUKTY

03:17

Która z nas nie miała nigdy problemu z cellulitem, niech pierwsza rzuci kamieniem. Badania wykazały, że aż 98% kobiet go ma. Wyczytałam, że nawet Joanna Krupa chwaliła się kiedyś, ile miesięcznie tysięcy wydaje na walkę z nim. No tak, tylko co w takim razie mają zrobić kobiety, które aż tyle pieniędzy nie mają? Na szczęście jest wiele potwierdzonych badań i sposobów na walkę z tym cichym wrogiem. 
Choć jestem z natury szczupła, to miałam okres w swoim życiu, że bardzo mocno przytyłam. Niestety wtedy pojawiły się na moim ciele rozstępy i cellulit, szczególnie na nogach i pośladkach. Jak więc z nim walczyłam? A no przede wszystkim zmieniłam pewne nawyki żywieniowe, a raczej wprowadziłam takie produkty, które rzeczywiście walczą z tą naszą 'galaretką'.
1) WODA - odwodnienie sprawia, że cellulit staje się bardziej widoczny. 8 szklanek dziennie to odpowiednia ilość. Dodatkowo warto dorzucić do niej liście mięty, która nie dość, że odświeża, dodaje smaku, to również  przyspiesza przemianę materii, a ta jest mocno połączona z cellulitem. Tutaj sprawdzą się również warzywa bogate w wodę, np. cukinia, ogórek.
2) PAPRYKA - tak, witamina C, którą ma w sobie papryka, to Twój prawdziwy oręż w tej walce. Papryka pomaga w tworzeniu się kolagenu, który sprawia, ze skóra staje się sprężysta i jędrna. Najwięcej witaminy jest w surowym warzywie. 
3) BROKUŁY - podobnie jak papryka, są napakowane witaminą C. Dodatkowo mają wiele innych cudownych właściwości, poprawiają gospodarkę hormonalną, obniżając poziom estrogenów.
4) POMARAŃCZE - to co znajduje się pod skórką pomarańczy, to bomba przeciwutleniaczy, które zwalczają wolne rodniki. Ponadto jak każdy chyba wie, mają mnóstwo witaminy.
4) ŁOSOŚ - kwasy omega-3 zawarte w rybach poprawiają stabilność błon komórkowych i niwelują stany zapalne w tkankach dotkniętych cellulitem.
5) JAJKA - udowodnione, że to co łączy jajka z cellulitem, to kolagen. Niedobory białka w diecie powodują uszkodzenia włókien kolagenowych. 
6) AWOKADO - to cenne kwasy tłuszczowe, które wspomagają krążenie krwi i limfy. Stymulują też proces lipolizy, która ma za zadanie rozbijanie cząsteczek tłuszczu.

Jak większość z Was się domyśla, żeby pozbyć się cellulitu, najlepiej wdrożyć w życie aktywność fizyczną, taką jak bieganie, czy pływanie. Dieta jest tu również wskazana, ale ja chcę pokazać Wam kilka domowych sposobów na przyśpieszenie tego procesu.

  • Peeling z soli morskiej, który pobudza i wspomaga mikrokrążenie i zwiększa przepływ limfy. Należy wmasowywać garść soli morskiej w obszar dotknięty cellulitem. Następnie należy przemyć skórę ciepłą i zimną wodą.
  • Peeling cukrowy, który można zrobić samemu w domu. Jak? W tym poście o tym pisałam
  • Masaż na bazie fusów z kawy, wymieszany z balsamem. Jest on dobrą alternatywą zamiast fusów z cukrem. Tutaj również należy masować powstałą papką miejsce, w którym występuje cellulit. 
  • Zimny prysznic. Niska temperatura wody z  wysokim ciśnieniem bardzo dobrze wpływa na krążenie krwi, stymuluje komórki tłuszczowe do spalania. Natomiast naprzemienne zimne i ciepłe strumienie, powodują ich zwiększoną pracę - tkanka tłuszczu na zmianę obkurcza i powiększa swoją objętość.
Gwarantuję Wam, że te sposoby na pewno pomogą każdemu, kto boryka się z tym problemem. Masaże, odpowiednie nawadnianie, składniki bogate w potrzebne witaminy i minerały, sprawią, że raz na zawsze pożegnacie się z niechcianą galaretką. A wy jakie macie sposoby na tego naszego "wroga"? Z chęcią dowiem się czegoś więcej :) 
Fot. „cellulit” fotolia

You Might Also Like

35 komentarze

  1. No to trzeba zrobić łososia z brokułami i papryką na obiad hehe
    Ja żadnych sposobów nie mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak Paulina mówi :D Nie wydam tysięcy, bo ich nie mam, ale dobra sałatka i trochę ruchu może pomóc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cellulitu zbytnio nie mam ale to nie znaczy, że nie może się wkrótce pojawić :p Nie mialam pojęcia, że jajka są dobre na cellulit a jem ich bardzo duzo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś robiłam sobie peeling z fusów z kawy na cellulit, chyba muszę zacząć znowu go robić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię i wodę i jajka i brokuły i paprykę, więc może dlatego nie jest u mnie tak źle z cellulitem :P Muszę tylko częściej włączać do pielęgnacji peeling do ciała, bo o tym zapominam. Może czas wykorzystać fusy z ekspresu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam problemów z celulitem, jednak na przyszłość na pewno się przyda hah.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i przy okazji przydałaby się zdrowa dieta :D Przy nadwadze i tak ciężko utrzymać skórę bez cellulitu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety odkąd muszę brać konkretne dawki hormonów, nic nie pomaga na cellulit :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię zzaczynać od takich naturalnych metod. Nie trzeba od razu faszerować się reklamowanymi "lekami" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z cellulitem też nie posiadam problemów, jednakże osobą, które borykają się z tym problemem ten wpis będzie bardzo przydatny :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pomogła zdrowa dieta i ruch. Używam też czasami bańki chińskiej, ale nie jestem w tym systematyczna. Na pewno nie wierzę we wszelkie specyfiki. Jak czytam, że komuś zniknął cellulit po tygodniu smarowania kremem to nie wiem czy się śmiać czy płakać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodałabym do tego zestawienia grejpfruta. Silnie pobudza metabolizm i pomaga w walce z celulitem ��

    OdpowiedzUsuń
  13. Masa fajnych pomysłów! Muszę wypróbować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej polecam masaż oraz szczotkowanie ciała na sucho :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomaga też treningi oprócz tego co wymieniłaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na szczęście nie mam jeszcze tego problemu :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny wpis, jest to problem większości z nas. Tak jesteśmy skonstruowane. Kązdy sposób jest dobry, oby chociaż trochę zadziałał. Może nie mam jakiś kolosalnych problemów, ale jednak. Czekam na przesyłkę, kupiłam chińska bańkę do cellulitu, podobno daje mega efekty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja słyszałam o masażach, które niwelują celulit ale jeszcze nie korzystałam..

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio czytałam o różnych maściach i diecie, ale jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Od jakiegoś czasu stosuję szczotkowanie na sucho, ale nie mam większego problemu z cellulitem. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto korzystać z takiej domowej pielęgnacji, oczywiście liczy się regularność. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z dodatkowych rzeczy korzystam z masażera i szczotki. Ogólna kondycja skóry jest dużo lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  23. Często się mówi aby unikać mocnej kawy, herbaty i alkoholu :(( Uwielbia mocną kawę, herbatę z imbirem i wino ehh
    Dodatkowo ruch jak bieganie i rower to też fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczotkowanie poleciła mi znajoma kosmetolog. Naprawdę działa, ale warto zadbać przede wszystkim o ruch i zdrową dietę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne porady! :) Na pewno wezmę je sobie do serca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for the great message! I really enjoyed reading
    you could be a good writer. Evil Alvzis notes blog and testament
    will finally come back later. I want to support
    keep writing well, have a nice weekend!
    pandora crack
    camtasia studio crack
    iobit uninstaller pro crack
    far cry 5 cpy crack

    OdpowiedzUsuń
  27. Please take a breather from working so hard. You have already done such excellent work. It’s time to celebrate now!

    defraggler crack key
    wondershare uniconverter crack
    earthview crack

    OdpowiedzUsuń
  28. Be proud of the fact that you have the power to rise above any situation and deliver the best results no matter the circumstances. Excellent work!

    ashampoo photo recovery crack
    ashampoo uninstaller crack
    ccleaner pro crack

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, this is a great blog design! How long are they allowed to stay in their current state?
    Have you ever created your own blog? You made the blog simple.
    Everything about your site is great, not to mention the content.I use this software and no errors or errors were discovered, so I think this is the best choice.
    Multilingual skills and collaboration have been very helpful to me.Excellent article. I really like it and I'm very impressed with your work in this article. Keep it up and keep sharing this kind of useful and useful information with us. Thank you for sharing with us.
    avast pro antivirus crack
    activepresenter crack
    avs audio converter crack
    anymp4 dvd ripper crack

    OdpowiedzUsuń

  30. Thanks for writing this excellent article for us.
    I have gained good stuff from this website.
    I am looking forward to your next article.
    Not only that, but I am happy to share this post with my friends. Keep it up.

    cyrobo clean space pro crack
    cyrobo clean space pro crack
    cyrobo clean space pro crack
    cyrobo clean space pro crack
    cyrobo clean space pro crack
    cyrobo clean space pro crack

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for sharing this with us. I just loved your way of presentation. I enjoyed reading this .Thanks for sharing and keep writing.
    The Sims 4: Island Livin Crack
    the bat professional crack
    Parkitect Crack

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i obserwację.
Zostaw swój adres bloga, zawsze odwdzięczam się tym samym