PACHNĄCY PEELING DO CIAŁA - JAK ZROBIĆ GO SAMEMU? PREZENT NA WALENTYNKI I NIE TYLKO

07:35

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Jest to święto miłości, ale czy obchodzić to święto i wręczać sobie prezenty mogą tylko pary? Ja z okazji tego dnia zamierzam wręczyć drobny upominek bliskim mi osobom, takim jak mama, babcia czy najbliższa przyjaciółka. Mogę sobie na to pozwolić, nie wydając praktycznie żadnych pieniędzy na kupno rzeczy, a wykorzystując to co mam w domu. Peeling cukrowy, kawowy, w dodatku zrobiony własnoręcznie, z wyselekcjonowanymi składnikami pod daną osobę. Czy to nie idealny prezent? Poza tym kto nie kocha pięknie pachnących kosmetyków, które również dobrze działają na naszą skórę? 

Do stworzenia własnego peelingu zainspirował mnie ten on Bodyboom, który wygrałam w jakimś konkursie. Był on z dodatkiem kawy, a że jestem kawoszem nr 1, taki więc też postanowiłam dziś zrobić.

Potrzebne składniki
1. 400 g białego, bądź brązowego cukru.
2. Olejek – może być to olejek kokosowy, ja taki dodałam, ale może być również oliwa z oliwek, olejek migdałowy, arganowy.
3. Dodatki –  kawa! miód, płatki róż, skórka z pomarańczy, zielona herbata, olejek eteryczny, przyprawa do piernika.
4. Słoiczek.



Wykonanie
1. Zmieszaj wszystkie składniki w misce, bądź zmiksuj w blenderze
(jeśli mamy np. płatki róż, czy jakieś owoce)
2. Umieść w słoiczku.
3. Udekoruj wstążeczką.



























Peelingi wykonane z naturalnych składników świetnie złuszczają zbędny naskórek i nawilżają nasze ciało. Świetną opcją jest to, że możemy wedle swoich upodobań tworzyć peelingi o przeróżnym zapachu, wyglądzie, kolorze. Dekorować je i wręczać jako piękne upominki. 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ciekawa propozycja, choć ja stawiam na gotowce z tych naturalnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi świetnie, wypróbuję go w Walentynki, jako prezent dla siebie :)
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kawowe peelingi! Jednak właśnie stawiam na gotowce. Leń ze mnie wychodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na taki rodzinny prezent, lubię taki peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś zawsze na kosmetyki DIY jestem zbyt leniwa :) Peelingi kawowe lubię za działanie, ale nie cierpię zapachu kawy, więc stosuję je bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny patent i wiemy ci jest w środku. Jak dla mnie super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przed chwilą zrobiłam sobie peeling z olejem kokosowym i cukrem :D Co prawda jedną porcję, no ale mimo wszystko naturalnie;) Dobrze, że powstała taka receptura na naturalne dobro dla naszej skóry, dla naszego ciała. Pozdrawiam;)
    Zostaję na dłuzej.

    Mój kanał

    Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo często sama robię peelingi do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety samej nigdy nie chce mi się robić ale gdybym dostała taki słoiczek z peelingiem byłabym szczęśliwa :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam domowe peelingi to tani i bardzo ekologiczny patent na domowe spa :) Kiedy zabieram się do przygotowania peelingu zawsze robię w większej ilości, a później rozdaję siostrom i przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki samodzielnie wykonany peeling jest o niebo lepszy jak ten ze sklepu :) Bardzo lubię takie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To bardzo fajny pomysł na prezent :) kiedys tez sobie taki robiłam. to bardzo dobry sposób na bycie less waste bo wykorzystujemy pozostałości po porannej kawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł :) jestem ciekawa czy mi się uda zrobić, ale nie wydaje się trudne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam peeling kawowy za zapach i działanie. Jako prezent to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i obserwację.
Zostaw swój adres bloga, zawsze odwdzięczam się tym samym