SMALL TATTOO CZYLI 20 POMYSŁÓW NA MAŁE TATUAŻE DLA KOBIET

05:53

Jestem wielką fanką tatuaży. Kocham je pod każdą postacią i (prawie) w każdym miejscu. Zawsze marzyłam o wytatuowaniu sobie całej ręki. Kto wie, może kiedyś w końcu to zrobię. Osobiście zaczęłam od drobniejszych i w mniej widocznym miejscu, jak żebra czy plecy. Pierwszy tatuaż przeważnie jest niewielki i w niezbyt widocznym miejscu(swoją pierwszą małą koronę zrobiłam na żebrach) żeby sprawdzić, czy to naprawdę tak boli i w razie czego móc go zakryć. 
Jeżeli szukacie inspiracji, pomysłów, bo wiem, że to jest chyba najtrudniejsza część, znaleźć coś, co od razu nas w sobie rozkocha i sprawi, że będziemy chcieli właśnie ten wzór, bo przecież tatuaż to coś na całe życie(ja sama spędzałam mnóstwo czasu na przekopywaniu internetu) to zapraszam do dalszej części posta, może właśnie wśród tych wzorów znajdziesz coś dla siebie.
Dziś post na szybko, tak jak pisałam wyżej, tatuaże w moim życiu odgrywają dużą rolę, więc inspiracji na moim blogu w tym temacie na pewno nie zabraknie. A w następnym poście szykuję coś fajnego i łatwego do zrobienia w domu, więc śledźcie uważnie. 
zapraszam na instagram

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Tatuaż z napisem love yourself first fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne inspiracje :) Ja mam już kilka swoich pomyslów na tatuaże, głównie też takie minimalistyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam na razie jeden ale na pewno na jednym się nie skończy :D super inspiracje, będę czekać na kolejne! ;))
    Pozdrawiam!!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądają takie małe tatuaże, może kiedyś sobie taki zrobię 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe, ale i tak nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje . Takie tatuaże to ja lubię :) choć sama jakoś się niezdecydowana na żaden . Mimo to innych mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten listek po cyckiem :) ja kiedyś miałam duża fazę na tatuaże ale mi przeszło ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się tatuaże pod biustem, na żebrach i na obojczykach. Take minimalistyczne i proste, ale trzeba do tego być szczupłym, więc... mogę sobie pomarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje. Marzy mi się tatuaż pod biustem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie delikatne tatuaże :) Szczególnie ten na dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się te gałązki na początku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat tatuażu bym sobie nie zrobiła, chociaż takie delikatne na nadgarstku u kogoś mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam tatuaży, ale jeśli miałabym sobie zrobić to właśnie taki - mały i w osłoniętym miejscu. W mojej pracy tatuaże są niewskazane.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo przydatny post, szczególnie dla osób takich jak ja. Również uwielbiam tatuaże, jednak sama go nie mam, bo nie znalazłam odpowiedniego wzoru, każdy po jakimś czasie mi się nudzi.
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozdrawiam i ładne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te minimalistyczne :) U mnie dużych jak i małych jest już 15 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie przepiękne sa wszystkie minimalistyczne tatuaże z roślinnym motywem ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są takie tatuaże, ale niestety takie maleństwa są trudne do precyzyjnego wykonania. Z czasem mogą się też rozlać i efekt może być kiepski. Ja mam już dwa tatuaże i planuję kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Należę do tych, którym nie podoba się żaden tatuaż.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś mocno chciałam mieć taki mi okulistyczny tatuaż i w sumie ciągle się zastanawiam. Kto wie, może się w końcu skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Delikatne, małe tatuaże są fajne. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i obserwację.
Zostaw swój adres bloga, zawsze odwdzięczam się tym samym