WESELE W PLENERZE - POMYSŁY, DEKORACJE, INSPIRACJE

10:51


Jeśli ktoś mnie zna, wie dokładnie jak bardzo bliski jest mi kontakt z naturą. Lasy, łąki, góry, świeże powietrze i przyroda. To zdecydowanie mój klimat, sama myśl o tym sprawia, że robi mi się ciepło na sercu. Chociaż niezbyt wierzę w instytucję małżeństwa, tak jeśli kiedyś zmieniłabym zdanie i przyszłoby mi stanąć na ślubnym kobiercu, to na pewno byłoby to wesele w klimacie przyrody, drewna i powiewu świeżości. Jest po prostu pięknie!
*zdjęcia nie są mojego autorstwa, jest to inspiracja zaczerpnięta z różnych stron.
A wy lubicie takie klimaty? Czy taki ślub byłby spełnieniem waszych marzeń? 
Moich na pewno ;-)


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Pięknie musi wyglądać taka uroczystość. Kilka lat temu byłam świadkiem podobnego ślubu na plaży nadmorskiej. Państwo młodzi przyjechali na wielbłądach :) Mój bratanek znów miał ślub na wyspie Bali, piękne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo zazdroszczę ślubu na Bali <3 To musiało być coś pięknego :)

      Usuń
    2. Też zazdroszczę ;) Oglądałam tylko zdjęcia :)

      Usuń
  2. Piękne miejsca na ślub. Ja byłam 1,5 roku tamu na takim ślubie w Portugalii i przyjaciółki i robiło to niesmowute wrażenie. W Polsce bym sie na cos takiego nie zdecyowalam ze wzgledu na pogodę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, ja też balabym się chyba tego najbardziej ;)

      Usuń
  3. Piękne inspiracje. ;) Ślub w plenerze kojarzy mi się bardzo z amerykańskimi filmami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Marzę O takim ślubie i weselu blisko natury. Znalazłam nawet takie miejsce w trójmieście, gdzie byłoby to możliwe i o ile pogoda na to pozwoli właśnie taki ślub chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Wesele w takim miejscu to naprawdę fantastyczna opcja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli kiedyś jakimś cudem będę brała ślub to zdecydowanie w plenerze *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne inspiracje, chociaż osobiście martwiłabym się o pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki ślub to zdecydowanie uroczystość jak z bajki! Samej marzy mi się w przyszłości tak cudownie dopracowane wesele w plenerze, prezentuje się to naprawdę nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje!! Jeszcze nie jestem po ślubie ale planujemy za rok lub dwa także chętnie skorzystam z tych pomysłów:D Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko takie u siebie widzę, musi być w plenerze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak piszesz: Jest po prostu pięknie! Gorzej jak pogoda nie dopisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne inspiracje. Takie wesele musi być niesamowitym wydarzeniem. Byleby tylko pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje własnie będzie w plenerze, w sierpniu :) Mam nadzieję, że pogoda dopisze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i obserwację.
Zostaw swój adres bloga, zawsze odwdzięczam się tym samym