ZESTAW 7 MASECZEK DO TWARZY ZA 16,99 - JAK JE OCENIAM?

09:16


Kiedy w sklepie wchodzę w alejkę z kosmetykami, a szczególnie maseczkami, zatracam się tam na dłuuugo. Kupuję ich naprawdę dużo, w przeróżnych kolorach i kształtach. Często nawet nie jestem w stanie ich zużyć, ale lepiej mi na sercu, kiedy wiem, że mam je w szafce. Będąc na zakupach, przez przypadek znalazłam sklep "Action". Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, ale to właśnie tam znalazłam te wspaniałe maseczki i wiele więcej, za śmiesznie niskie ceny. Te, które testowałam, kosztowały 16zł. Jak wyszło? 
1. PONIEDZIAŁEK, zaczynamy od odżywiającej papai - peel off. 
2. WTOREK, odżywcza czekolada i truskawka - glinka z witaminą E.
3. ŚRODA, odświeżająca maseczka glinkowa z mięta i cytryną.
4. CZWARTEK, maseczka błotna z awokado i owsa. Z glinką kaolinową, masłem shea i witaminą C.
5. PIĄTEK, maseczka peel-off z ekstraktem z ogórka.
6. SOBOTA, samonagrzewająca się maseczka glinkowa z ekstraktem z borówki, maliny i żurawiny.
7. NIEDZIELA, maseczka owocowa z ekstraktem z granatu i truskawki.
Każda z nich ma pojemność 10ml. Maseczki są bardzo dobre, no może bez tej sobotniej, bo chociaż pięknie pachnie, to jej konsystencja po zaschnięciu przypominała gumę. Jak na cenę 16,99zł jakość jest dobra, skóra po nich miękka, ładnie pachną(oprócz piątkowej, która miała pachnieć ogórkiem, a pachniała NICZYM) i wyglądają, jednak nie są to najlepsze maseczki w moim życiu. Niektóre z nich ciężko się ściąga. Oceniam je 6/10. Ale jeśli ktoś lubi takie eksperymenty, to warto jednak je kupić, bo cena nie jest wysoka, 
a jakość dobra.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ja odkryłam sklep Action będąc w Holandii. Uwielbiam go, bo można tam znaleźć naprawdę dobre rzeczy za taniochę. Sama kupuję tam krem z aloesem i sprawdza się genialnie! Kiedyś wypróbuję też te maseczki.. choć wcześniej sprawdzę czy są testowane na zwierzakach.. :-))
    Pozdrawiam <3

    Mój kanał
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw. uwielbiam takie małe maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grafika maseczek jest rewelacyjna; zachęca do testów! :)
    Chciałabym je przetestować by wyodrębnić własną opinię.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że gdybym widziała je na półce sklepowej kupiłabym ze względu na fajne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo kusząco z nazw i opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym je przetestowała bo cena i szata graficzna naprawdę kuszą. Niestety sklepu nie znam i zapewne nie uda mi się kupić :(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wizualnie te maseczki bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa opcja z takim zestawem masek. Ja jednak jestem wierna swoim glinkom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają uroczo, ale działanie nie kusi jakoś specjalnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Już samo opakowanie zachęca do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. These face masks are so cool and original idea. I would like to try them.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/mon-guerlain-eau-de-parfum-onecklace_25.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę te maseczki ale z chęcią wypróbowałabym każdą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i obserwację.
Zostaw swój adres bloga, zawsze odwdzięczam się tym samym