ZAINSPIRUJ SIĘ WIELKANOCĄ - DIY, DEKORACJE STOŁU I MOJA HISTORIA

10:45


Święta Wielkanocne uwielbiałam najbardziej, gdy byłam małą dziewczynką. Pamiętam jak dziś, że czekałam na ten dzień cały rok, bo właśnie wtedy mama pozwalała mi ubrać moją ulubioną długą sukienkę w białe kotki. Szłam dumnie, niosąc w ręku koszyczek i wyjadając małe czekoladowe jajeczka, bo wiedziałam, że te, które ksiądz poświęci, można zjeść dopiero rano. Moment, w którym wtedy jeszcze pełna rodzina, siadała do stołu i rozmawiała. To był dla mnie piękny czas, bo tak rzadko jadaliśmy razem. Gdyby dłużej się nad tym zastanowić, Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia to był jedyny okres, w którym to robiliśmy. W momencie, w którym zaczynałam doceniać, jak ważną rolę w moim życiu odgrywa rodzina, celebrowałam ten czas jak najbardziej mogłam. Święta dla mnie to też piękny wystrój. Moja mama zawsze dbała o to, aby w każdym kątku domu zawitał jakiś świąteczny akcent. Ta miłość do pięknego wnętrza i zaznaczania, że właśnie zbliża się ten wyjątkowy dzień , została ze mną do dziś. Dlatego też na moim blogu nie mogło zabraknąć tematu dotyczącego wystroju wielkanocnego. 
Czasami brak funduszy nie pozwala nam na urządzeniu wszystkiego w taki sposób, jakbyśmy chcieli. Jednak nie zawsze pieniądze grają największą rolę, a brak pomysłu i wyobraźni. (co często obserwuję u siebie) W takich momentach jestem bardzo szczęśliwa, że żyjemy w dobie internetu, miejscu, w którym znajdziemy WSZYSTKO ;-)
Wielkanoc to piękny okres, szczególnie wtedy gdy mamy możliwość dzielenia się nim z bliskimi dla nas osobami. Możliwość spędzenia czasu przy jednym stole, podarowanie uśmiechu, to drobne gesty, które tworzą tą wyjątkową atmosferę. Życzę Wam wszystkim cudownych świąt!

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i obserwację.
Zostaw swój adres bloga, zawsze odwdzięczam się tym samym