SZPAGATOWE WYZWANIE

05:27









Dacie wiarę, że jakiś czas do tyłu nie byłam w stanie nawet w połowie się tak "zgiąć"? 
A nawet miałam trudności ze schyleniem się po przedmiot, który wypadł mi z rąk? 

Siedząc w jednym z lokali i czekając na swoją kolej, wzięłam do ręki pierwszą lepszą gazetę. Przeglądałam ją jakiś czas, po czym mój wzrok skupił się na jednej stronie, która w tytule miała jedno zdanie..."MUSISZ BYĆ TWARDZIELKĄ, NAWET GDY SYTUACJA CIĘ PRZERASTA".
Opowiadała o kobiecie po przejściach, o jej silnej osobowości. O słowach wypowiedzianych przez jej siostrę, które pomogły jej stać się silną, niezależną i pewną swoich wartości kobietą. Na pierwszy rzut oka były banalne, jednak gdyby wgłębić się w nie trochę bardziej, przyswoić i przypominać sobie o nich w trudnych sytuacjach, na pewno dałyby mocne oparcie. Bo co może pomóc nam wytrwać w swoich postanowieniach, przy swoich wartościach, niż pewność siebie, determinacja i świadomość, że JESTEM TWARDZIELKĄ, NAWET GDY SYTUACJA MNIE PRZERASTA? ŻADNA Z PRZESZKÓD NIE JEST W STANIE UGIĄĆ PODE MNĄ GRUNTU.
Na pewno te słowa motywują mnie w codziennych zajęciach i treningu. Dziś post dotyczący ostatnio mojego ulubionego sposobu na pozbycie się wszelkich kompleksów, czyli treningu rozciągającego, który pomoże nam zrobić szpagat. 
Co, jak i ile razy w tygodniu należy ćwiczyć?

Zaczynamy SZPAGATOWE WYZWANIE!

Co skłoniło mnie do rozpoczęcia serii rozciągających ćwiczeń?
Tak jak wspomniałam w pierwszych zdaniach, fakt, że schylenie się po rzecz, która wypadła mi z rąk, sprawiało mi trudność. Pomyślałam wtedy "Chwila, masz 20 lat, powinnaś być w pełni wysportowana, sprawna, gibka i tryskać energią, a zamiast tego schylasz się po tą głupią rzecz jak 80 latka!". 
Gdy wróciłam, zaczęłam przeglądać internet i trafiłam na wiele świetnych ćwiczeń rozciągających, które po 2 tygodniach REGULARNEGO treningu, dały pierwsze efekty. Wręcz zachwycające efekty jak dla mnie!

Co to za ćwiczenia? 
Moim ulubionym zestawem są ćwiczenia od pięknej Kasi Bieleckiej. Tłumaczy wszystko bardzo dokładnie, dlatego myślę, że nie będziecie mieć problemów z wykonaniem.
To właśnie dzięki temu filmikowi zrobiłam duży progres. TUTAJ FILMIK
Ćwiczenia trwają 22 minuty, po 30 sek każde z ćwiczeń. Nie martwcie się, jeśli na początku nie będziecie w stanie skłonić się nawet w połowie, tak jak wspominałam, ja miałam trudności ze schyleniem się do ziemi.

Ile razy w tygodniu ćwiczę?
Staram się jak najczęściej, z racji tego, że w większości spraw mam słomiany zapał i szybko chęć mi przechodzi(ale nie tym razem!), postanowiłam szybko przebrnąć przez początkową fazę, aby nie stracić motywacji. Jestem już po 2 tygodniach rozciągania, a kończąc jeden trening, już chcę zacząć następny. Niebywałe :)

Klucz do sukcesu?
Przede wszystkim SYSTEMATYCZNOŚĆ! Bez niej droga do sukcesu będzie wyboista, długa, a całkiem możliwe, że niewykonalna i nie do przejścia. Ćwicz regularnie co najmniej 4 razy w tygodniu, a pierwsze efekty zobaczysz już niedługo.

Pamiętaj o rozgrzewce.
To bardzo ważne, aby nie nabawić się kontuzji. Krótka rozgrzewka również pomoże Ci lepiej wykonać ćwiczenia.
Co sądzicie o tym? Chcielibyście umieć zrobić szpagat, a przy okazji wiele innych niesamowitych rzeczy ze swoim ciałem? Przyłączycie się do mnie? Albo po prostu chcecie obserwować rozwój sytuacji i tego jakie efekty przyniesie trening? Śledźcie mnie, co jakiś czas będziemy robić tzw. "przegląd formy i efektów". Ja właśnie uciekam na trening, jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało! Za niedługo dodam drugą turę ćwiczeń, trzymajcie się!

znajdź mnie na

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Nigdy nie byłam aż tak rozciągnięta :O Podziwiam wszystkie osoby, które potrafią zrobić szpagat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podziwiam Cię za to, że masz chęci do takich rzeczy. Ja w ogóle nie jestem wysportowana i nie wiem czy cokolwiek byłoby w stanie mnie zmotywować. :P
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny i bardzo motywujący post Kochana! Nie wiem gdzie wcisnę jeszcze dodatkowy trening pomiędzy obecne już treningi "fitmisji", ale zachęciłaś mnie BARDZO i pomyślę jak to zrobić! I masz rację - najważniejsza jest regularność, buziaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Blog *.* i Cudowne Zdjęcia <33

    Co powiesz na wspl obs ? <33

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Look at A Showcase
    I am following you via GFC/ G+ , follow me back, let me know on Chic Poradnik.
    Zapraszam do nas - Chic Poradnik blog. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji lub subskrypcji oraz komentarza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i obserwację.
Zostaw swój adres bloga, zawsze odwdzięczam się tym samym